Luach-Nadlan_MainPic עסקת נדל
Luach-Nadlan_MainPic עסקת נדל
פנייה לייעוץ אישי



    למה הלקוחות בוחרים בנו?

    תחום הנדל"ן תמיד הלהיב אותי. מזה 17 שנים הנני עוסק בתחום הנדל"ן ובכל חתימה של הסכם, בין אם מדובר במכירה או רכישה של נדל"ן, בין אם מדובר בעסקה בסכום כספי עצום או נמוך יותר, גורמת לי להתרגש עבור הלקוחות שלי ואף עבור הצד השני.

    חתימות של הצדדים, לחיצות ידיים, חיוכים  מקיר לקיר, הרמת כוסית "לחיים" והנה, יש לנו שני צדדים מרוצים ועסקת נדל"ן נוספת. רגע החתימה על הסכם מקרקעין מרגש עבור שני הצדדים שחותמים עליו, בדרך כלל מדובר בסכומים כספיים משמעותיים מאוד לצדדים ובאקורד סיום של חלום ושאיפה של הלקוח.

    כמי שעוסק בנדל"ן שנים ארוכות, אני יודע שרגע החתימה הוא "שיא" התהליך, אך כמעט תמיד קדמה לכך, עבודה קשה, מו"מ מפרך, בדיקות שונות והשקעה של זמן, ניסיון וידע. כמו בכל תהליך משמעותי, עריכת הסכם מכר של נדל"ן, בנויה משלבים אותם על עו"ד העוסק בנדל"ן לבצע וזאת בין אם מדובר במכירה, רכישה, הסכם קומבינציה וכל הסכם נדל"ן אחר.

    החלק החשוב ביותר בעיני בעסקת נדל"ן הוא ביצוע תהליך בדיקת הנכס, בחינת היבטי המיסוי וניהול המו"מ, שלב אחר שלב.

    מטרתי היא לוודא עבור הלקוחות שלי שהם ימכרו או ירכשו נכס באופן הבטוח ביותר, בעסקה חלקה ומהירה, כך שיישאר להם לקבל את התמורה הכספית המגיעה להם אם הם בצד המוכר, או רק לתכנן כיצד יראה הנכס אם הם בצד הרוכש.

    הלקוחות שלי יודעים, שלפני שאני אציג להם את ההסכם לחתימה, כל הנושאים החשובים לצורך ביצוע העסקה נבחנו ונבדקו והם יכולים לחתום בלב שקט.

    כך אני מאמין שזה צריך להיות.

    כעו"ד ותיק בתחום הנדל"ן, בסביבתי העסקית בעלי מקצוע איכותיים, שמאים, מהנדסים, מודדים ואף בנקים. תמיד אשמח להמליץ ולהפנות את לקוחותיי לבעל מקצוע שאני סומך עליו שיכול לשדרג עבורם את חוויות עסקת הנדל"ן.

    במהלך שני העשורים האחרונים, תחום הנדל"ן הוכיח את עצמו כאחת ההשקעות המוצלחות ביותר אם לא המוצלחת שבהם. בתקופה זו ליוויתי לקוחות רבים ברכישה ומכירה של נכסים ושמחתי לראות כיצד ההשקעה שלהם השתלמה ובגדול. לחלקם אני מסייע למכור את הנכס שרכשו ולשדרג את השקעתם לרכישת נכסים נוספים.

    אם אתם רוצים לרכוש או למכור נכס, אם אתם בעלי מגרש ומתלבטים האם כדי לבנות עליו, לערוך הסכם קומבינציה או למכור אותו – אתם מוזמנים להתקשר אליי – אני אשמח להתלהב יחד איתכם.

    עו"ד אלי מור

    *אנחנו עושים מאמץ לדייק ועדיין יובהר כי כל המופיע באתר L.Nadlan אינו מחליף ייעוץ משפטי, אין בו חוות דעת או המלצה. המסתמך על האמור – עושה זאת באחריותו.

    לייעוץ ראשוני חייג 077-2316781 (זמינות 24 שעות)
    פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      מידע חשוב נוסף