Luach-Nadlan_MainPic עסקת נדל
Luach-Nadlan_MainPic עסקת נדל
פנייה לייעוץ אישי



    3 טיפים שיעזרו לך לבצע עסקת נדל"ן מוצלחת

    ישראלים רבים מעוניינים לבצע עסקאות נדל"ן, אך במקרים רבים הם בסופו של דבר נמנעים מכך כי הם לא יודעים כיצד לעשות כן. במקרים גרועים יותר – הם מניחים שהם יודעים כיצד לבצע עסקאות נדל"ן, אך בסופו של דבר מבצעים עסקאות שאינן מוצלחות ורווחיות כלל. במאמר זה אציג שלושה טיפים לביצוע עסקת נדל"ן מוצלחת.

    3 טיפים שיעזרו לך לבצע עסקת נדל"ן מוצלחת

    תוכן עניינים

    לפנות לעורך דין

    רבים מהמעוניינים לבצע עסקאות נדל"ן, הם אנשים "מן היישוב", כלומר חסרי כל ידע משפטי. ייתכן ויש להם שאיפות גדולות, והם בהחלט מעוניינים לבצע עסקאות נדל"ן מוצלחות ורווחיות, אך הם אינם יודעים מה עליהם לעשות כדי להגשים מטרה זו.

    לכן, למעוניינים לבצע עסקאות נדל"ן כדאי לפנות לעורך דין המומחה למקרקעין. הידע והניסיון הרב של עורך דין שכזה צפויים לגרום לשלבי העסקה להיות בטוחים יותר, הן מבחינה רווחית והן מבחינה משפטית, ואולי אף מהירים יותר.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      לחשוב בכובד ראש – איפה אני רוצה לבצע את העסקה?

      יהיו שיגידו, שפנייה לעורך דין למעשה "מייתרת" את פעולותיהם של המעוניינים לבצע עסקאות נדל"ן, שכן ניסיונו הרב של עורך הדין מספיק כדי להבטיח עסקת נדל"ן מוצלחת. ואולם, הדבר אינו נכון.

      כדי שעסקת הנדל"ן תהיה מוצלחת, יש צורך בפעילות אקטיבית ונכונה גם מצד מי שמעוניין לבצע את העסקה.

      לישראלים רבים המעוניינים לבצע עסקאות נדל"ן, חשוב בעיקר להגיע לסוף ההליך, כלומר לביצוע העסקה ולקבלת הכסף אודותיה. הם נוטים לזלזל ולא לייחס חשיבות רבה לשלבים הראשונים בעסקת הנדל"ן, למשל, בחירת מקום העסקה.

      התנהלות זו אינה נכונה. המעוניין לבצע עסקת נדל"ן מוצלחת, צריך לחשוב ברצינות רבה היכן הוא רוצה לבצעה.

      אחת הדרכים להגיע להחלטה נכונה בנושא, היא להתעדכן באופן שוטף במה שקורה בעולם. לדוגמא, היכן מתבצעים פרויקטים של התחדשות עירונית, היכן סוללים כבישים חדשים, היכן בונים משרדים חדשים.

      כלומר, היכן מתקיימות תכניות שיכולות להביא לעליית ערך.

      ואולם, יש לזכור שאם אדם מסוים נחשף לתכניות אלה – סביר להניח שעוד רבים נחשפו אליהן. לכן, כדי להגביר עוד יותר את הסיכוי לביצוע עסקת נדל"ן מוצלחת, יש להיכנס לאתר האינטרנט של רשות מקרקעי ישראל, המעדכן בתכניות עתידיות רבות שטרם נודעו לציבור.

      להיעזר במתווכים

      עזרה במתווכים שעובדים במקום העסקה צפויה לחסוך זמן רב בהליך איתור הנכס, וכן צפויה להוביל לרכישת נכס במחיר מפתה. בנוסף, אדם המעוניין לבצע עסקת נדל"ן שנעזר במתווך, יכול להיות רגוע ובטוח שהמתווך יעשה כל שביכולתו כדי למצוא עסקה מתאימה, שכן בכך תלויה פרנסתו.

      כמו כן, עקב ניסיונו של המתווך, יודע האחרון למי כדאי להציע עסקה ולמי לא. מתווך לא יציע עסקה, למשל, לאדם שמתנגד לסכום עמלת התיווך.

      לסיכום, שלושת הטיפים שיעזרו לבצע עסקת נדל"ן מוצלחת, הם פנייה לעורך דין, חשיבה בכובד ראש היכן כדאי לבצע את העסקה, וכן עזרה במתווכים.

      *אנחנו עושים מאמץ לדייק ועדיין יובהר כי כל המופיע באתר L.Nadlan אינו מחליף ייעוץ משפטי, אין בו חוות דעת או המלצה. המסתמך על האמור – עושה זאת באחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-2316781 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף