Luach-Nadlan_MainPic עסקת נדל
Luach-Nadlan_MainPic עסקת נדל
פנייה לייעוץ אישי



    עורך דין המתמחה בנדלן תמיד ימליץ על אלה

    מקצוע עריכת הדין הוא רחב ומגוון. חלק מעורכי הדין עוסקים בתחום הפלילי, אחרים בדיני משפחה, נזיקין, דיני עבודה וכיו"ב.

    עורך דין המתמחה בנדלן תמיד ימליץ על אלה

    כל עורך דין מעניק ייעוץ משפטי בתחום התמחותו ומשרדי עורכי דין העוסקים בנדל"ן, מלווים לקוחות בעסקאות מקרקעין שונות.

    תוכן עניינים

    כאשר יש לנו בעיה משפטית, חשוב מאוד לפנות לעורך דין המתמחה באותו התחום. ככל שמדובר בעניין מורכב יותר, בעל השלכות רבות על חיינו, כך גדלה החשיבות של קבלת ייעוץ משפטי מיידי של מומחה.

    כלל ראשון ומרכזי של עורך דין נדל"ן – אל תתנו לעורך דין שאינו מומחה בתחום, לטפל בעניינכם. קל וחומר, כאשר מדובר על רכישת דירה, העסקה הגדולה בחייכם. הפן המשפטי של העסקה חייב להיות בטיפולו של עורך דין המומחה בנדל"ן.

    כלל שני – איך בוחרים את עורך הדין? אתם מחפשים משרד עורכי דין מקצועי ואיכותי. כיצד תדעו לזהותו ולבחור את המשרד המתאים?

    כלל שלישי – עורך דין נדל"ן מטפל גם במשתתפים של תמ"א 38, פרויקט הדואג לביטחון התושבים ובד בבד, מעלה את ערך הנכס.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      ייעוץ משפטי? עורך דין נדל"ן בלבד!

      בעידן שבו יש בישראל עורכי דין רבים כל כך, כולנו מכירים עורך דין אחד לפחות, באופן אישי. כאשר עלינו לטפל בעניין משפטי כלשהו, הנטייה הטבעית היא לפנות לעורך הדין המוכר לנו.

      רבים אינם בודקים האם עורך הדין, מומחה בתחום המשפטי הרלוונטי וזוהי שאלה קריטית! אין די בהכרות אישית, על מנת שהטיפול המשפטי יהיה מוצלח.

      תוצאה משפטית טובה היא תוצר של מומחיות משפטית.

      ככל שמדובר בעניין משפטי מורכב יותר, בעל ערך כלכלי גבוה יותר, כך עולה החשיבות שבפנייה לעורך דין המומחה באותו התחום בלבד.

      עסקאות נדל"ן הן היקרות ביותר ויש להן השלכה כספית ומשפטית ענפה. עורך דין נדל"ן הוא בעל הבקיאות המשפטית, הידע והניסיון, לטפל בכל עסקת נדל"ן, באופן מקצועי ויעיל.

      איך בוחרים עורך דין נדל"ן?

      עמדנו על החשיבות הרבה שבקבלת ייעוץ משפטי מעורך דין המומחה בתחום. אתם מעוניינים לרכוש דירה ומחפשים עורך דין נדל"ן. כיצד תבחרו את עורך הדין המתאים?

      1. מומחיות: שכרו את שירותיו של עורך דין נדל"ן בעל ניסיון עשיר. אל תמסרו את הטיפול לעורך דין, חסר ניסיון, אשר טיפל, כבדרך אגב, בתיקי מקרקעין, בעבר. פנו אך ורק למומחה, המטפל בעסקאות נדל"ן באופן שוטף.

      אם אינכם בטוחים בבקיאותו של עורך הדין, שאלו! עורך דין נדל"ן מקצועי, ישמח להסביר לכם את היקף מומחיותו וניסיונו.

      1. הסבר ללקוח: בפגישת הייעוץ הראשונה עם עורך הדין, שימו לב האם הוא משתף אתכם בתהליך, מסביר בצורה מקצועית וברורה את אופן הטיפול, החובות והזכויות שלכם כמוכרים/רוכשים וכיו"ב. הדבר מעיד רבות על מקצועיותו של עורך הדין ועל כישורי יחסי האנוש שלו.
      2. שכר טרחה: שימו לב כי עורך דין נדל"ן גובה שכר טרחה ממוצע של 1.5% משווי העסקה. אל תתפתו להצעות שכר טרחה נמוכות מדי, כי הטיפול המשפטי שתקבלו, יהיה בהתאם.

      תמ"א 38 – המלצה של עורך דין נדל"ן

      בישראל מתקיים מזה מספר שנים, דיון רחב על הסכנה מפני רעידת אדמה משמעותית בארץ. חלק מן ההיערכות לתרחיש זה הוא פרויקט תמ"א 38, בו מטפלים עורכי דין העוסקים בנדל"ן. עורך הדין מלווה את הדיירים הזכאים להצטרף לתוכנית, מן השלב ההתחלתי של מציאת הקבלן המתאים ועד לסיומן של עבודות החיזוק והשיפוץ במבנה המגורים.

      ההיענות לתמ"א 38 היא גבוהה למדי ואין זה בכדי. מלבד העובדה כי הקבלן דואג לחיזוק בניין המגורים מפני רעידת אדמה, ההטבות שניתן לקבל במסגרת התוכנית, מוסיפות ערך כספי לכל דירה.

      *אנחנו עושים מאמץ לדייק ועדיין יובהר כי כל המופיע באתר L.Nadlan אינו מחליף ייעוץ משפטי, אין בו חוות דעת או המלצה. המסתמך על האמור – עושה זאת באחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-2316781 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף