Luach-Nadlan_MainPic עסקת נדל
Luach-Nadlan_MainPic עסקת נדל
פנייה לייעוץ אישי



    עורך דין נדל”ן

    משרדי עורכי דין המתמחים בנדל"ן, מעניקים שירותים משפטיים מגוונים, בכל הנוגע לתחום זה. חלק ניכר מעבודתו של עורך דין נדל"ן, הוא טיפול בעסקאות רכישה ומכירה של נכסים.

    עורך דין נדל”ן

    מעוניין לרכוש דירה? אל תמהר לחתום על התחייבות כלשהי, גם אם הנך בטוח כי אתה מעוניין בנכס. פנה לייעוץ משפטי של מומחה לנדל"ן ורק לאחר שיעשו הבירורים המתאימים, תוכל להתקדם בבטחה בעסקה.

    תוכן עניינים

    עורך דין נדל"ן יברר, ראשית לכל, את נושא הבעלות. לא פעם, נופלים אנשים קורבן לנוכלות, כאשר אדם מציע נכס למכירה, שאינו שלו, כלל. כמו כן, יוודא עורך הדין כי אין חובות כלשהם על הנכס, אשר ימנעו העברת בעלות ללקוח, הרוכש.

    כיצד יידע עורך הדין את כל הפרטים הללו? על ידי הוצאת נסח טאבו.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      הוצאת נסח טאבו

      הפעולה הראשונה של עורך דין נדל"ן, במסגרת טיפול ברכישה או מכירה של נכס, תהיה הוצאת נסח טאבו. כיום, ניתן להוציא נסח זה באינטרנט ואין צורך להגיע פיזית אל לשכת רישום מקרקעין.

      נסח טאבו הוא למעשה תעודת הזהות של הדירה, המגלה לנו מי הם הבעלים של הנכס והאם ישנם חובות על הנכס, אשר ימנעו מאתנו למכור אותו או לרכוש אותו.

      כלל ברזל בדיני נדל"ן – אין לקנות או למכור נכס, ללא הוצאת נסח טאבו עדכני. עורך דין נדל"ן ידאג להוציא נסח טאבו בתחילת ההליך ופעם נוספת אחת לפחות, לפני החתימה על ההסכם.

      עורך דין נדל"ן – ייעוץ מקיף

      הליך רכישה או מכירה של נכס, הוא הליך משפטי מורכב ויש להתנהל בו בזהירות ובשיקול דעת. קבלת החלטות מהירה, ללא בדיקה יסודית של הדברים, עלולה לגרום להפסד כלכלי משמעותי ולכן,

      חשוב מאוד כי עורך דין נדל"ן ילווה אותך בכל צעד בעסקה זו.עורך דין נדל"ן

      עורך דין נדל"ן מעניק ללקוח ייעוץ משפטי בכל השלבים ויש להתייעץ עמו גם באשר לחתימה על זכרון דברים.

      להסכמים מוקדמים כמו זכרון דברים, יכולים להיות יתרונות, כאשר העסקה באמת כדאית. כך, לא נפספס הזדמנות עסקית טובה. אולם, על אותו משקל, יכול זכרון דברים ליצור בעיה משפטית גדולה.

      מדוע? במקרים רבים, לאחר בירור פרטים נוספים, מבקש צד לעסקה לסגת וזו עלולה להיות בעיה, לאור העובדה כי זכרון דברים יכול להיות מחייב כמו חוזה רגיל.

      עריכת ההסכם, רישום ומיסוי

      לאחר שנעשו כל הבירורים הדרושים לגבי הנכס וסוכמו פרטי העסקה, לפנינו שלושה שלבים מרכזיים נוספים:

      1. ניסוח החוזה : עריכת ההסכם נעשית על ידי עורך דין נדל"ן, כאשר החוזה עובר מספר שינויים, על פי בקשת כל צד לעסקה, עד לקבלת הסכם המתאים לכל הצדדים.
      2. תשלום מיסים : עסקת מקרקעין, כרוכה בתשלום מס. עורך דין נדל"ן ידאג להעברת התשלומים במועד, לרשויות.
      3. רישום : נושא הרישום בתחום הנדל"ן הוא חשוב מאוד. ראשית, ידאג עורך דין נדל"ן לרישום הערת אזהרה לטובת הרוכש, על מנת למנוע עסקאות נוגדות ורישום שעבודים על הנכס. בהמשך, יש לדאוג להעברת הבעלות. לצורך הרישום, יש לצרף את כל המסמכים הרלוונטיים, לרבות אישור על תשלום כל המיסים.

      ייעוץ משפטי של עורך דין נדל"ן הוא המפתח לעסקת נדל"ן מוצלחת. עורך הדין מוודא כי הנכס רשום על בעליו והוא נקי מחובות. כמו כן, דואג הוא לכל זכויותיו של הלקוח, לרישום ולמיסוי.

      *אנחנו עושים מאמץ לדייק ועדיין יובהר כי כל המופיע באתר L.Nadlan אינו מחליף ייעוץ משפטי, אין בו חוות דעת או המלצה. המסתמך על האמור – עושה זאת באחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-2316781 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף