Luach-Nadlan_MainPic עסקת נדל
Luach-Nadlan_MainPic עסקת נדל
פנייה לייעוץ אישי



    עורך דין מקרקעין

    דיני המקרקעין כוללים נושאים שונים ובכולם, מטפל עורך דין מקרקעין, במקצועיות ובמיומנות. אדם פרטי או חברה, המבקשים לרכוש או למכור נכס, יפנו אל משרד עורכי דין המתמחה בנדל"ן. עניינים נוספים בהם מטפל עורך דין מקרקעין: מיסוי מקרקעין, בתים משותפים, תביעות פינוי מושכר ועוד.

    עורך דין מקרקעין

    טיפול בתיק מקרקעין, דורש מעורך הדין, לתת את הדעת לכל ההיבטים המשפטיים והכלכליים, לרבות רישום בטאבו והעברת תשלומי המיסים.

    תוכן עניינים

    עורך דין מקרקעין בקיא היטב בנושא מיסוי מקרקעין ובשעת הצורך, מתייעץ עם עורכי דין העוסקים בתחום המיסים ועם רואי חשבון. ישנם עורכי דין המנהלים פורום משפטי באינטרנט בנושא מקרקעין, במסגרתו עונים הם על שאלות הגולשים.

    רכישה ומכירה של נכסים

    חלק ניכר מן התיקים בהם מטפל עורך דין מקרקעין, הם תיקי רכישה ומכירה של נכסי נדל"ן. עבודתו של עורך הדין, מתחילה עם ניהול משא ומתן לתנאי העסקה.

    המטרה כמובן היא להשיג עבור הלקוח, את התנאים הטובים ביותר. מכאן, אנו למדים כי ישנה חשיבות לכך כי עורך דין מקרקעין יהיה כריזמטי ובעל כישורים מתאימים לניהול מו"מ.

    גובשו תנאי העסקה, ינסח עורך דין מקרקעין, טיוטת הסכם. חוזי נדל"ן הם חוזים ארוכים ומורכבים ובשל ערכם הכלכלי, ישנה חשיבות גדולה לכל סעיף וסעיף. על כן, במרבית המקרים, תעבור הטיוטה, שינויים רבים מטעמו של כל צד לעסקה, עד אשר יתקבל הסכם לשביעות רצון כל המעורבים.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      תביעות פינוי מושכר

      עורך דין מקרקעין מטפל בין השאר גם בתביעות פינוי מושכר. אלו הן תביעות המוגשות לבית המשפט, בשל סירובו של שוכר, לפנות את הנכס. עד לפני מספר שנים, היה הליך תביעת פינוי מושכר, ארוך ובלתי יעיל עבור משכירים,

      היות שהיה עליהם להמתין זמן רב עד לקביעת דיון בתביעה. בתקופת זמן זו, השועורך דין מקרקעיןכר היה נשאר בנכס והמשכיר נותר חסר אונים.

      כאשר המחוקק הבין כי מדובר בתביעות דחופות מאוד, בוצע שינוי חקיקתי, כך שהתביעות האלו, נדונות תוך 60 יום ממועד הגשתן.

      מספר דגשים לגבי תביעת פינוי מושכר:

      1. עוסקת בסעד פינוי בלבד : תביעת פינוי מושכר, כוללת סעד אחד בלבד, פינוי הנכס.
      2. תביעת פיצוי נפרדת : במידה שהשוכר גרם למשכיר לנזקים, על המשכיר להגיש תביעת פיצוי נגד השוכר. לא ניתן לכלול סעד של פיצוי בתביעת פינוי.
      3. אין לנקוט בדין עצמי : חל איסור חד משמעי על נקיטת דין עצמי נגד שוכרים. על המשכיר להמתין עד לקבלת צו פינוי.

      עורך דין מקרקעין מעניק ייעוץ משפטי למשכירי נכסים ובעת הצורך, מגיש תביעת פינוי כנגד השוכר הסרבן.

      עורך דין מקרקעין – מייעץ בפורום

      בעידן האינטרנט, ניתן לקבל ייעוץ משפטי און ליין, במסגרת הפורומים המשפטיים ברשת. הייעוץ האינטרנטי, אינו מחליף ייעוץ אישי פרטני של עורך דין, אך ניתן לקבל אינפורמציה מגוונת ומענה על שאלות כלליות.

      פורום מקרקעין מנוהל על ידי עורך דין מקרקעין, אשר משיב על שאלות הגולשים. הפנייה אינה כרוכה בתשלום והמענה ניתן תוך זמן קצר ממועד פרסום השאלה בפורום.

      ישנם פורומים בהם ניתן למצוא גם מאמרים מקצועיים, העוסקים במושגי יסוד בדיני מקרקעין, בפסקי דין חשובים וכיו"ב. משרדי מקרקעין מטפלים בתיקים מגוונים מתחום המקרקעין, כדוגמת מכירה ורכישה של נכסים ותביעות פינוי מושכר.

      עורך דין מקרקעין, משיב גם על שאלות גולשים בפורום משפטי.

      *אנחנו עושים מאמץ לדייק ועדיין יובהר כי כל המופיע באתר L.Nadlan אינו מחליף ייעוץ משפטי, אין בו חוות דעת או המלצה. המסתמך על האמור – עושה זאת באחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-2316781 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף